Sklopi 1-6 pripadajo prvemu ocenjevalnemu obdobju, ostali drugemu v primeru, da ocenjevalno obdobje predstavlja polovico šolskega leta.
* prečrtani bloki niso del kurikula, vendar bi jih bilo potrebno obravnavati za celovito dopolnitev snovi. Snov je vsebinsko pripravljena za izvedbo, izvede pa le po potrebi.
.
Znotraj ocenjevalnega obdobja se ločeno ocenjujeta:
Zaključna ocena predmeta je sestavljena iz ocen naslednjih kriterijskih blokov ocenjevanj:
v enakomernih deležih. Predpogoj za pozitivno oceno je, da ima dijak pozitivno oceno iz vseh delov, ki se ocenjujejo. Pri sestavi oz. določanju končne pozitivne ocene si pridržujem pravico do moderacije deležev v primeru, da dijak pri posameznem delu nadpovprečno izstopa. V primeru, da se v okviru predmeta sistemsko ne izvaja realizacija kompleksnejše naloge, predstavlja delež vaj 20% in delež predmeta 80% ocene.
(*) v primeru, da se ocenjevalno obdobje ali del ocenjevalnega obdobja izvede tako, da dijaki zahtevano znanje pridobijo preko izvedbe ustrezno usmerjenega projekta/projektov.
V tekočem šolskem letu izvajamo ta del kot serijo manjših kros-tematskih nalog. Naloge so podane v besedilih rednih vaj (14,15,16,19,20,21) in so od ostalih nalog vaje jasno razmejene. Končni cilj je vizualno in elektronsko podpisan dokument s poročilom izbrane aktivnosti, na osnovi podatkov iz podatkovne zbirke.
ocenjuje se z ocenami od 1 do 5. Ocena 1 predstavlja negativno oceno. V splošnem se vsebine preverjajo pisno (vsaj 1x na ocenjevalno obdobje) in ustno. Zaključena ocena ocenjevalnega obdobja načeloma predstavlja povprečje vseh pridobljenih ocen obdobja.
V primeru, da se ocenjevalno obdobje izvede preko izvedbe avtentičnih primerov (projekta/projektov) se ocena ocenjevalnega obdobja določi na osnovi izvedbe tega (poročil / in zagovora poročil)
Ocenjuje se s številskimi ocenami od 1 do 5.
Ocena je pridobljena z oddajo in zagovorom poročil opravljenih vaj; pri sestavi ocene se upošteva:
Potreben pogoj za pozitivno oceno so oddana vsa poročila za vse zadane vaje. Izjema od tega pravila so zgolj primeri individualnega dogovora z nadzornim učiteljem o pridobivanju ocene.
Za vsako izmed specificiran vaj je podan rok za oddajo vajo. Če rok eksplitino ni naveden, se predpostavi, da je rok za oddajo do 14 dni od objave besedila vaje.
*glede na obstoječi dogovor in/oziroma potrebo.
Dijakom so na voljo praktični vsi termini laboratorijskih vaj. Dijak se mora za popravljanje ocene najaviti vsaj 7 dni vnaprej. Popravljanje se dijaku odobri v želenem terminu v primeru, da termin še ni zaseden, največ 1-krat mesečno. Priporočljivo je, da dijaki ocen ne bi popravljali v zadnjem tednu pred koncem ocenjevalnega obdobja. Dijak pri popravljanju ocene izkazuje svoje znanje tudi s poročili o opravljenih vajah.
. po dogovoru s starši, razrednikom, dijakom*, razredom* (dogovor mora biti sprejet v prvem mesecu izvajanja v posameznem ocenjevalnem obdobju)
vsa splošno prejeta odstopanja bodo objavljena tule.
Opisi znanj, ki so potrebna in zahtevana za pozitivno oceno, so podani v posebnem dokumentu (dokumenti->preverjanja->nsa4_minimalni_standardi_v2.docx)
po 2019: / post covid /v š-l- z začetkom v 2023
preverjanje in ocenjevanje vaj v 4 fiksnih terminih, vnaprej napovedanih:
1 + 2 +3 +4
razporeditev vsebin po blokih
določiti roke za popravljanje: 1 2 (1+2) 3 4 (1+2 in 3+4) roki fiksni, brez odstopanja
.